Trött

Har inte sovit ngt inatt igen.. Vaknade hela tiden och när jag väl sovit har jag drömt om saker och ting. Fan va jag hatar drömmar alltså.. Känns så jävla verkligt.. Men men..

Idag ska vi i alla fall till badhuset, känns inte bra med min förkylning, men måste ju. Jaja, vi badar bara i ca två timmar i alla fall, sedan efter när jag slutat ska jag hem snabbt, packa och sen bär det av till Falun. De längtar säkert jättemkt efter mig där :D haha.

Så kommer inte skriva ngt i helgen, kmr ha fullt upp med annat.. men men, skitsamma. Ni kommer sakna mig på denna bloggen, så besatta som ni är av denna dagliga läsning :). haha.

Nej, om man skulle göra sig en kopp te och slänga ihop lite badkläder nu då.

See you.

// A

Kommentarer
Petra säger:

Ja vi längtar efter dig.....å vi är många som gör det här....du ska veta att det finns många här som ställer upp på dig. Kan inte tiden gå lite fortare så att du kommer snart.....kramisar

2008-11-14 | 09:20:57
Petra säger:

Nu har jag skaffat en blogg jag med.....gå in och titta om du vill



neverinmylife.blogg.se



Syns om några timmar....



2008-11-14 | 11:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback