Träning

En kvart innan träningen började idag så bestämde jag mig för att jag skulle dit. Kom dit en kvart sent för var träning i Mora. Men var ganska skönt att träna idag. De som var där blev i alla fall chockade att jag kom :P För har ju jobbat några dubbla pass förra veckan och kunde inte träna då. En av mina tränare blev i alla fall skitglad över hur smal jag blivit, han sa att han blev nykär :D haha. Han är så frän. Fast lite för gammal och gift :P. Sen frågade han om jag åt ordentligt, jag orkade inte ta ngn diskussion, så självklart sa jag :D. Men ska snart, när jag orkar ta tag i maten. Om ingen känner sig riktigt snäll och vill komma och laga mat till mej :P Ni är så välkomna så :D Imorrn märks det om jag tränar ett lr två pass. Märks om jag hinner. Känner att träningen måste vara prio ett nu eftersom jag ska tävla i april och ska då förhoppningsvis gått ner mkt mera då. Men känner i alla fall att snabbheten börjar komma tillbaka. Så nu ska jag fräscha upp minnet på tekniken och sen konditionen måste fixas oxå. Längtar som fan i alla fall..

Tankarna far bara runt, runt i mitt huvud. Känns som att jag inte kommer ngnstans med alla dessa funderingar hit och dit. Vet i alla fall att jag vill härifrån. Vill inte bo i Orsa i alla fall.

Och nej, Mora spelar inte i Orsa. :D
Och vet ni en till sak, det finns inga myrslokar i skogarna i Sverige :P.
Och en till sak, det är måndag idag.

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback