Torsdag

Idiot som man är, så tränade jag idag oxå :P Mår inte vidare bra och kroppen mår ännu sämre.. Men men, ska man vara fin får man lida pin :). haha. Snacka om skäll jag kmr få..

Idag i alla fall så var jag lika trött som alltid, mådde illa och ont i halsen.. Men men, upp till jobbet och jobba. Dålig dag idag där.. Men men, bara bita ihop och le..

Kom hem och såg på två filmer.. Riktigt bra var dem. Men vill fortfarande titta på skräckfilm, men ingen jävel som vill ställa upp för de vet hur rädd jag blir :P. haha.

Nyss tränat, ska snart duscha och sen försöka sova.. Har inte sovit ngt denna veckan, är nog nervös för turken som är efter mig :P.

I alla fall så har jag på dessa två dagar fixat två saker, känns riktigt skönt att kanske få ett slut på detta nu :)

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback