Övertänger

Ja, nu har jag vart här i ngn timme, kul att komma hit och ser framemot en rolig helg :) Just nu är jag inne med yngsta dottern medan de andra är ute och fixar en massa. Men hon är så glad och trevlig så.
De håller på att leka med elden och då är det nog säkrast att jag inte är där så som jag kan hålla på :P. haha.

I alla fall så har jag dumförklarat mig själv efter träningen igår. Min tränare sa att vi skulle springa moturs och då fråga jag, vilket håll är det då? han svarade, det är klockan åt fel håll. jaha tänkte jag, men vilket håll går klockan åt då? var mitt smarta svar :P Då frågade min tränare mig vilket håll solen går åt och jag med mitt ännu smartare svar: den går väl uppåt :P haha. Sen i alla fall så sa han att jag fick försöka springa uppåt och de andra skulle springa rätt. Jag började springa efter de andra och då var det ngt smartskaft som sa att jag sprang åt fel håll och vem går på det om inte jag :D Det var min fina dumförklaring :P.

nej, nu ska jag se hur det går för dem.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback