Nothing to say

Jag har inte skrivit på ngn dag nu för har jobbat så mkt. Men blir pengar det med. :)

Idag har jag vart duktig fast jag har sådan ryggvärk, var ju en liten incident på jobbet igår :S men men. Shit happens. Jag åkte till jobbet i alla fall och har skrivit både tillbudsrapport och skaderapport idag.

Slutade ett, då for jag hem till mamma och skjutsa henne på jobbet. Efter det hem, tänkte ja skulle vila lite i soffan, somnar och vaknar två timmar senare.. Men men.. Går ut med Solo en vända och sedan in och satte mig i soffan och tänkte.. Ja, nu ska jag packa, städa och fixa tills imorrn.

Så nu har jag städat lite.. Ska dammsuga, diska, packa och göra lite smått och gott. Men men, kommer hem till den fin lägenhet på söndag i alla fall. Skulle ha tvättat oxå.. Men är ju så svårt med tvättider här.. Jag tar med mig tvätten till Arboga imorrn istället :D Syrran får boka tvättid åt mig där. Hehe.

Jag ställde en fråga: Om du fick önska dej vad du ville, bara idag, vad skulle du önska dig?
Jag fick svar, men inte på det sättet jag trodde.. Trevligt att veta att man inte kan få gå vidare med sitt liv i alla fall.. Att man alltid ska ha dej efter sig. Jag får inte in i mitt huvud vad jag gjort? Mer än varit kär i fel person. Just de, varit kär.. Kan du inte inse det.. Att det är så det är.. Jag var kär, är inte det längre.. Och vill bara gå vidare med mitt liv.. Men jag verkar inte få det.. Det misstaget jag gjorde verka ska hänga efter mig för alltid.. Att du inte kan släppa det och bara vara lycklig med det du har nu.. Ta vara på det istället för att vara efter mig hela tiden och tjafsa..

Sedan har jag ett annat problem :S Sedan jag gått ner 15 kg så har mina bröst krympt.. Det är inte roligt.. Tyckte ju om dem :D haha. Tur man fick lön idag så man kanska kan shoppa ngt nytt... haha.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback