Lördag

Åkte till arboga igår då. Kom fram vid tvåtiden ngn gång. Började tvätta :D Hade ju all min tvätt med mig. Men känns skönt att inte behöva komma hem till en massa tvätt. Riktigt skönt. Vi åkte på systemet, och sedan till Köping, handlade lite. Sedan for vi tillbaka till lägenheten. Där fixa jag och Hillevie iordning oss, sedan gick vi till en fest. Riktigt roligt. Men nu är det slut med alkohol för min del. Min kropp klarar inte av det känner jag. Började må illa efter ett par cider. Men men, vem behöver alkohol när man kan ha lika roligt i alla fall :P

Gick och la oss vid halv tre. Gick upp vid tolv. Käkade frukost, jag försökte få chokladpudding till frukost, men det fick jag inte. Taskigt nog. Klädde på oss och borsta tänderna. Sedan for vi ner till Centrum. Gick i en affär, hittade ett par jeans och ett linne. :D Så nu har jag äntligen ett par jeans som passar. Skönt eftersom alla andra är för stora för mig. Åkte hem och sedan lagade Hillevie mat till oss. Hamburgare och bröd. Gott.. Sak nu sanrt duscha och sedan på en inflyttningsfest. Kanske kan bli roligt.

Imorrn blire hemfärd ganska tidigt, så man hinner hem och bara ta det lugnt lite. Har inte vart hemma på ett x antal helger nu. Så nästa helg kanske det blir lugna puckar. Men märks, man vet aldrig vad som händer :D

I mitt förra inlägg så skrev jag om en person. Men det verkar som att fel person tog åt sig av det. Och  det var inte meningen. Men det kan inte jag göra ngt åt. Upp till var och en vad de tror och inte tror. Jag vet vad jag menade och sen är det upp till varje person att tolka det.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback