I´m Back & I´m Better :)

Var som sagt ett tag sen jag skrev, men fick lov att få ordentlig ordning på mitt liv igen. Nu har jag fått det och fy fan vad bra jag mår :). Vad som hänt är det en del som vet och de som inte vet, nej, ni har inget med det att göra heller. Men jag tror det kommer sluta bra i alla fall.

Har fått jobb ett tag i alla fall, är personlig assistent igen, jobbar 4 timmar mån-fre. Perfekt. Då kan jag även ta på mig andra jobb oxå och nu fick jag lite mera. Så har jobbat 7 dagar nu och ska jobba 5 till innan jag är ledig. Men nästa helg ska jag till Övertänger och hjälpa en kompis att flytta. Det ska bli roligt.

Idag har jag vaknat upp med värsta förkylningen och höll knappt på att ta mig till jobbet, men dit kom jag i alla fall och har jobbat till klockan 13.00. Håller just nu på att tvätta och ska diska och städa badrummet sen. Ska få lite iordning på denna lägenheten nu.

Sen har jag lite fotoalbum och tavlor som ska ner i förrådet, alla minnena ska bort nu. Mår så himla bra att vara singel och fri just nu. Kan göra vad jag vill och behöver inte säga till ngn lr planera in så det blir bra för en annan oxå. Ganska ironiskt va? Det var därför det tog slut, för du ville vara singel och fri och nu är det tvärtom. Men men. Den som mår bäst i slutändan, det visar sig väl.

Ska nu sätta på musiken på högsta volym och sedan diska lite så jag får det gjort.

// A


Kommentarer
fia säger:

du vet att du vill kommma hit och spana grabbs ;)

2008-11-10 | 06:00:58
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
Petra säger:

Fy fan va bra att du äntligen är på rätt väg.....å i helgen så ska vi ha kul....även om det blir drygt med flytten hehe....men men vi har ju husvagnen hahahah...du vet vad jag menar....du är min vän å det glömmer jag aldrig

2008-11-10 | 08:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback