Hemma

Nu är jag hemma igen, lite sorgligt faktiskt.. Hade det underbart trevligt i Övertänger med mycket skratt. Längtar redan till nästa gång :D.

I alla fall så igår så flytta vi hela dagen, lr jag och två till hann även in till systemet en vända :P. Men jag drack inget, körde bara. Tror jag var den enda som var nykter med körkort på hela helgen :D. Så jag fick leka chaffis, men var riktigt roligt fast jag inte drack.

Jag och Petra sitter och planerar in för vår kryssning i december :D. Längtar tills den :).

Nu ska jag titta på Andra Avenyn och sen duscha och slipper förhoppingsvis sova ensam inatt :D

// A

Kommentarer
fia säger:

Fan det verkar som alla ska åka på kryssning i december..

Ska ni äta julbord då?? ;) Fan vill också kryssa inför julen..

2008-11-17 | 08:46:51
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
fia säger:

turken på G? ;)

2008-11-17 | 14:12:11
Fimpen säger:

jo nå hadde vi det roligt i heljen det var as roligt att få träffa dig i jen det var ju hundra år sedan sen sist =:)

2008-11-19 | 03:41:33
Bloggadress: http://fimpensklagomur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback