Förkylt..

Vaknade i morse och var lika pigg som alltid, med andra ord, jag höll inte på att ta mig upp ur sängen och det är värre nu när jag är så himla förkyld.. Men upp tog jag mig och for till jobbet, var och badade idag och bara kände hur krafterna försvann.. Är så trött och slut och har ont i halsen och jag vet, jag tkr synd om mig :P. haha. Nej, det gör jag inte, men vill fan inte vara förkyld..

Åkte hem till mamma och skulle hämta Solo efter jobbet, men vi kom fram till att Solo får vara kvar där eftersom jag är så förkyld och då kunde han lika gärna vara kvar. Så jag for hem och satte mig vid datorn ett tag.. Pratade med Fia, så planerar in en resa till Sandviken snart igen :D. Längtar redan. Har även beställt hem en massa filmer så jag har ngt att titta på..

Vill även se en riktigt läskig skräckfilm, men jag får ju inte se på de själv, för efteråt är jag alltid så rädd så jag kan inte sova och då ska inte jag vara ensam med min fantasi :P. Så ngn som känner sig manad att ta hand om mig efter vi sett en skräckfilm, hör av er :D.

Somnade sedan ett par timmar i min varma sköna säng, fick med andra ord inte ett skit gjort idag. Vaknade vid fem och satte mig vid datorn igen, pratade med Petra och sedan gick jag till sporthallen och kollade på när de tränade.. hehe. Men imorrn ska jag träna oavsett hur förkyld jag är.

Nu sitter jag efter många om och men hemma igen, orkade knappt gå hem. Ska snart dra täcket över huvudet och sova med lite panodil. För ska ju jobba imorrn, hatar att sjukskriva mig så de kmr inte hända. Hoppas jag är piggare i alla fall.

I helgen ska jag som sagt hjälpa Petra att flytta och de ska bli roligt, hoppas bara jag är piggare, men hostan lär väl sitta i som vanligt.. Men det överlever jag välla.

Satt och fundera över det här med rasism, nazister och kommunister, var ju en som försökte lära mig skillnaderna en gång, men jag fatta inte så mkt.. Kom upp så många nya ord jag aldrig hört och så hela tiden.. Men kom i alla fall fram till att jag inte är ngt av dem.. Lr vad är kommunist? Varför ska det finnas så många konstiga ord för? Det är ju helt sjukt alltså.. Så ngn som kan förklara lite bättre, hör av er :)

Nu fick jag ett sms. Höres..

Kommentera, vill veta vilka som läser...

// A

Kommentarer
Hillan säger:

Jag är en trogen läsare :D. hihi

2008-11-11 | 15:58:21
Petra säger:

Här är en till trogen läsare hehe....

2008-11-11 | 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback