-Söndag-

Har inte haft tid att skriva på några dagar nu, vet att ni saknat mig :P.

Torsdags så jobba jag från 09.00-20.00, med en timmes rast då jag tog mig från ett jobb till ett annat, så blev ingen träning.. Men men, shit happens. Kände inte för att träna i alla fall..

Fredags så besikta vi 144:an 7.00 :P Den får vi köra med i en månad nu i alla fall :D., Var tre saker som ska fixas.. så känner du dej manad, så säg till. Började jobba 09.00 och skulle sluta 13.00, men då ringer de från lillåhem, finns inga vikarier som kunde vara på just den avdelningen och eftersom jag är en av de få som kan vara på hela huset så hoppade jag in oc jobbade till 21.00. Blir pengar i alla fall :). Efter jobbet åkte jag till bowlingen, hämtade pengar som en var skyldig mig. Sedan bar det av till Övertänger, kom fram till dem vid elva, då hade Linus gjort pizzasmörgåsar till mig och honom. *Mums* (Fast tror det var ngn som hjälpte honom?) Blev tidig säng i alla fall, lr jag och Linus låg och babbla ett tag först.. Men men, är ju så när han inte kan vara tyst.

Lördagen så väckte de mig vid sju, för jag skulle passa Petra och Urbans barn medan Petra jobba och Linus och Urban fixa med hundgården. Vid ett kom Petra tillbaka, blev att baka chokladrutor, var inte så gott.. Men desto godare mat :D Åt hemlagad mat för första gången på en vecka lr ngt.. Lr, åt riktig mat för första gången på ett tag, jag lagar aldrig mat hemma.. Värdelöst med tid bara.. Sedan åkte Petra tillbaka jobbet, hon kom tillbaka vi åtta.. Då blev det att göra sig iordning och sedan bar det av till Falun. Eftersom jag lagt ner alkoholen ett tag så körde jag :D Vi åkte till etage, var ganska roligt, men jag kände mig inte i form. Sliten och trött och satt på helspänn hela tiden.. Etage stängde två, då bar det av till Bjursås på efterfest.. Kom i säng halv fem-fem på morgonen.

Tre timmar sedan känner jag hur det står folk runt mig och pratar med mig.. Och jo, då var klockan åtta och vi skulle gå upp.. *Jippi* lr inte.. Trött som fan så satte jag mig bakom ratten igen, vi for till Falun. Var dalaserien i brottning. Jag trodde jag skulle kunna gå undan och ligga och titta på.. Men då kmr deras tränare och ber mig ta tid.. Snäll som jag är så sa jag ja :D Längtar tillbaka till mattan. april, då jävlar.. Allt var slut där vid två, då satte jag mig bakom ratten igen, for hem till Mora, ¨åkte till min mor och hämta min brors saker, till bonäs, hämta min bror, till Orsa hämta saker.. tillbaka till Bonäs, lämna min bror och hans saker.. Sedan får jag äntligen åka hem. Lägger mig direkt i soffan och håller på att somna.. Har nyss tagit mig i kragen och städat lägenheten och ska nu ut med Solo och sedan hoppa in i duschen.. Sedan blire Säääängen.. Ska bli skönt..

Whatever.. Jag vet inte vart jag står i dagens läge, jag vill inte vara såhär ovetande om min framtid.. Jag har ingen aning om vad jag vill lr vad jag ska göra.. Visst har jag saker jag funderar på, men vet inte vart jag ska börja.. Hjälp mig..

// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback