Tre timmar kvar

Ja, tre timmar kvar, sen är det träning, enda dagen denna vecka jag kan träna på.
Ska jobba imorrn kväll igen. Men blir pengar :P En annan har ju jobb så man klarar sig :D
Duktiga jag ! haha. Har i alla fall nästan städat färdigt.
Har bytt sängkläder, plockat undan disk, sovit lite, lyssnat på musik.
Ska bara vika ett ton sängkläder och ta reda på lite papper.. Men sen är lägenheten topp trim :D

Längtar tills jag får lön, då ska jag på lager 157 och handla lite,
behöver en ny palestinasjal, saknat den jag har så mkt.
Den ligger ju i Sthlm hos han jag träffa ett tag. Älskar sjalen,
tkr inte om honom. men men, shit happens.
Nej tro om man ska ta tag i lite tvätt då :S Usch vad tråkigt.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback