Tisdag

Blir så less på folk som kommenterar men inte vågar skriva namn, är så himla fegt.. Men uppenbarligen så klarar inte folk av att jag skriver av mig om mina känslor.. Men det är ert problem... Jag menar, vad är det för roligt med att må bra över andras olycka? Är det enda sättet ni kan må bra av så varsegod, trevligt att ni kan få en bra stund oxå. För i slutändan så är det nog i alla fall ni som mår sämst..

Trött som fan är jag, såg klockan senast halv fyra inatt med.. Men var värt det som vanligt :P Nyss hemkommen från jobbet, så ska bädda ner mig i soffan med en kopp the. Ska iväg sen igen och äta mat med jobbet, inte så sugen, men men..

Håller på att få abstinens för jag har inte tränat sedan i torsdags nu.. Igår fick jag lov att jobba och idag ska jag äta med jobbet som sagt.. Men imorrn, då ska jag då träna i alla fall.

Jaja, whatever...

-I slutändan är det ni som mår sämst i alla fall-

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback