Söndag

Idag är det söndag, vet inte vad klockan blev innan vi gick och lade oss.
Såg inte klart på 1408, orkde inte det.. Jag var då skräckslagen medan
Ida satt och skrattade åt mig :D haha. Sen skrämde hon skiten ur mig..
Men hon får tillbaka det sedan.  :P

I alla fall så vaknade jag vid nio idag, då Ida hade tagit upp hela sängen med
sin rumpa :D Då satte jag på Peter Pan och kikade lite. Sedan vaknde Ida,
då såg vi klart på 1408, var inte lika läskig på dagen :D

Nu tittar vi på Peter Pan igen, ser klart slutet på den.

Bilddagboken funkar inte :S skittråkigt, kommer inte ens in på den..
Men lär väl fixa sig till slut..

Jaja, ha en bra dag alla..

-Ångrar så mkt jag gjort och sagt, men inget går att ta tillbaka, kan bara hoppas du förstår-

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback