Söndag eftermiddag/kväll



Vilken jädrans latdag det har vart idag alltså.. Men men, skönt med sådana dagar oxå, men imorrn blire stan och badhuset i alla fall. Idag har vi bara tvättat ett par jeans och sen tittat på film/tv hela dagen lång. Lr har även gjort pannkakor, var gott :D. Nu ska vi kolla på film resten av kvällen och sedan sova tidigt. Så vi kommer upp i tid imorrn.

Linus ringde även idag, han ska nog till Orsa på tisdag/onsdag, så han frågade om det fanns sovplats hos mig. Självklart sa jag. Ska bli roligt att se honom. Han skulle nog även knacka på turken som förföljer mig :D Fick ju ett julkort av turken där det stod namn och vart han bodde och så. Så Linus sa att han kanske skulle gå dit, om han mena det lr inte får man väl se :P haha,

Sedan hände en annan rolig sak, när vi skulle till tvättstugan så kom det några från typ kyrkan lr ngt och nästan plinga på, de hann inte för Ida öppnade dörren innan. :D de började prata och fråga om vi läste bibeln, och vi bara nej. Sedan fick jag lov att gå in i köket för jag höll på att skratta så jag dog. Ida, hon står kvar och ler snällt och bara nej, bibeln tror vi inte på. Han som kom bara, nej, det gjorde inte jag heller, men sedan kom ngn som jag och knackade på och då började jag tro :D Så Ida fick ngt papper som hon ska läsa. :D Haha.

Jaja, nej nu blire film. Hoppas ni haft en underbart intressant läsning!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback