Söndag

Ja, vart att gå upp tidigt idag, Petras barn kom för de ska tävla idag. Så ska väl sanrt åka dit, jag ska följa för det är vår klubb som har tävlingen så lär väl hjälpa till.

Annars igår blev det latdag, en massa filmer, vet inte hur många vi såg. Men var skönt att inte göra ngt. Var lucia festinatt i Bynn oxå, men orka inte åka dit.

Satt och kollade på en massa kort igår som jag har på min dator och snacka om roligt man har haft med en massa fester och roliga saker att göra. Men tror inte det kmr bli så ngt mera, för alla har flyttat och bor inte kvar i Bynn. Men men, jag bor ju inte heller där längre så.

-Saknar dej, men snart så, snart träffas vi igen :)-

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback