Fy fan säger jag bara.

Inte fan hade jag behövt gå upp sju imorse, lr ja, halv åtta blev klockan för snooza ett tag :P. Vaknar ju inte av det där jävla larmet.. Men men. I alla fall så var inte han jag är assistent åt i skolan idag heller, så då hade jag kunnat sova längre. Och fan vad skönt det hade vart.. Tittade på klockan halv fyra imorse liksom och då hade jag fortfarande inte somnat.. Men var ju lätt värt att vara vaken så länge :D., Haha..

Fick i alla fall sluta tidigare idag eftersom jag inte hade ngt skäl att vara på jobbet, men lyx som man har får man skriva fulla timmar i alla fall :D Kom hem för en stund sedan och ska nu bara ligga i soffan och slötitta på one tree hill.. Är ju så jävla bra.

Hmm.. Vette fan om jag ska skriva ngt mera om mitt liv, känns inte som att en del av er som läser har ngt med det att göra.. och de som har det vet redan allt jag skriver :P.. Men vet ju att mitt liv är så intressant för ni vill ju vara en del av det.. Fan va kaxig jag blev nu.. haha. Jaja, känner för att vara på det humöret nu.. Take it or leave it :D Your choice.

Idag är en bra dag förutom att jag är trött, men känner att jag mår bra nu. Har i alla fall pratat med min tränare om att jag inte sköter maten så han ringde ett samtal så nu ska jag få hjälp av en kostrådgivare som ska hjälpa mig vad jag ska äta och inte äta.. Så nu ska jag komma igång med maten :D Duktiga mig..

// A

Kommentarer
Hillevie säger:

Skit bra att du ska komma igång med maten =)

2008-12-03 | 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback