Fredag - Saknat mig?

Har inte kunnat lr haft tid att skriva på några dagar nu.

I tisdags så jobbade jag och kunde knappt gå, hade så fruktansvärt ont i min fot och mitt knä, så blev ingen träning :( Men men, shit happens.

Sedan så i onsdags så jobbade jag och sen efter jobbet åkte jag och fixade en massa skit och sen hem och åt. Jocke kom och hämtade datorn. Så var det klart oxå. Hoppas bara han får den såld nu oxå.

Igår så började jag dagen med jobb som vanligt och sedan for jag till mamma, var där ett tag, sen åkte jag till veterinären. Solo skulle ha en spruta. Efter det tillbaka till mamma och lämna Solo. Sedan åkte jag och Hillevie till Orsa en snabb vända, sen till mora, badhuset och sola. Gud vad avslappnande det är. Efter det till Orsa igen och tränade.

Nu idag har jag jobbat, men försov mig i morse. Kan fan inte sova i den där sängen. Är inte insoven ordentligt än.. Lr så är det för att jag har för mkt i skallen och för att jag sover själv jämt. Lr ja, nästan jämt. I alla fall kom jag till jobbet, efter jobbet till Johan, hämtade min dator för han har installerat lite program åt mig på den. :) Nu sitter jag framför datorn och ska slappa lite innan nästa jobb.

Sedan ikväll när jag kommer hem, då är Petra här och väntar på mig :) Blir nog en rolig helg.

-Saknaden efter dig är stor, men inget jag inte klarar av-

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback