En vecka kvar :D

I måndags fick jag hämta ut mitt paket från Ellos, det var roligt. Plus att jag fick hem mina doftsaker. Men har inget kort på doftsakerna. Lukta gott i alla fall.
Paketet från Ellos var allting utom min tankini med, roligt liksom. Vill ju bada. Så ringde dom och fick dom att skicka hem det med expressleverans, så borde ha den imorgon.
 
Detta var det i paketet:
Eller ja, hårfärgen högst upp köpte jag på Willys i Mora :P.
Knivarna fick jag gratis, de har alltid något roligt erbjudande.
Och ett fint set åt Anton, han börjar växa ur 68 nu, så dags att fylla på med 74.
 
Annars i måndags så var vi på vagga gunga gå och på eftermiddagen var vi till Mora och hälsade på Sandra en vända. Igår var vi till Ida på mammaträff, det är roligt att träffa andra mammor, särskilt när Jocke är borta. Då tycker jag inte om att sitta ensam hemma :P.
 
Inatt vaknade jag vid två av att jag mådde så illa, trodde jag skulle spy, men det hatar jag så låg i sängen och sov till och från fram till sju, jag skulle på toa men slutade med att jag låg på golvet och grina för jag mådde så illa. Och då vaknade Anton, tack och lov fick jag honom att somna om, så tog jag två panodil och fick sova till nio. Mådde lite bättre när jag vaknade och blev bättre när jag fick lov att ge Anton frukost och leka med honom. Snacka om att jag saknade Jocke imorse :P. Men bara en vecka kvar tills vi får kramas igen ♥
Annars idag har vi inte gjort så mycket. Anton åkte till sin farmor och ska sova där, hon vill låna honom och jag vill ha sovmorgon. Win win liksom.
Innan jag skjutsade dit honom så fick jag ett sms att jag hade ett paket att hämta ut. Så efter jag lämnat av honom så åkte jag och hämtade paketet.
Köpte även med pizza hem för Peter och Viktor kom och åt med mig. De har åkt hem och jag sitter i soffan. Ska faktiskt gå och sova snart. För det är ensamt utan min bebis. Men ska bli skönt med sovmorgon, det är enda skälet till att han får sova borta. Haha.
 
I alla fall, detta fanns i paketet:
Det var en kompaktkamera :D.
Jag blev så glad, har länge velat haft en ny kamera,
både jag och Jocke tycker digitalkameran är dålig att ta en del bilder med.
Så nu har jag att leka med :D.
Min man är världens bästa, jag älskar honom och Anton av hela mitt hjärta.
 
Nu ska jag ringa min syster innan sängen kallar. Men slänger in några bilder på vår underbara son först :)
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback