Sommaren är här :D (ett tag i alla fall)

Nu har värmen börjat komma hit. Så underbart. Det har resulterat i långpromenade både igår och i måndags. Så skönt. Igår gick jag i minst en och en halv timme. Blev en promenad till Jennifer och Busk där Jocke var och fixade med bilen. Det börjar likna något nu, så snart kanske man kan åka i den utan att skämmas :P. haha.
Var där några timmar, Anton sov så skönt i vagnen. Gav han mat och sen tog vi en promenad hem. När vi kom hem så kom jag på att jag skulle handla, så var bara att släppa in Solo (han var helt slut av värmen och promenaden) och gå tillbaka till willys. Kände på vägen att det gör inget, jag har liksom inga tider eller stress just nu.
För en gångs skulle så njuter jag av att vara ledig och det kommer jag nog göra ett tag till :).

Idag vaknade vi vid nio. Anton är en fin väckarklocka :). Gick upp och gav honom mat innan han fick bada. Idag njöt han av att bada, han gnällde inte alls utan låg där så fint så :). Hoppas han blir lika badsugen som jag alltid är. Jocke är så tråkig. Nu har jag och Jocke ätit frukost och han ska åka till Orsa och måla bil. Ska se om jag ska åka dit och hjälpa honom måla sen. Han får åka i förväg och göra förarbetet med tejpningen och så. Sånt är ju så j*vla tråkigt.

Annars så rullar livet på, jag mår bättre än jag gjort sen jag blev gravid och njuter av det för fulla muggar. Längtar tills jag kan träna riktigt hårt, men promenader är bra det med just nu. Kondisen måste bli bättre. Längtar också tills jag kan ha mina jeans igen, men fortsätter jag med mina promenader så lär det ju inte vara alltför långt dit.



Att det kan vara sån skillnad på 23 dagar :D.
Idag blir han 25 dagar (!).
Det går fort nu.
Han lyfter nacken mer och mer, fixerar blicken mer och mer också.
Är så sött när han ligger och kollar på en :).

-Annelie-

Kommentarer
Marielle säger:

Åhhh, världens sötaste kille ju! :)

Så jätte härligt att läsa att ni njuter och att du mår så bra. :) Bra jobbat med promenaderna också, duktig du!



Kram

2012-05-23 | 13:44:56
Bloggadress: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback