Börjar bli fint nu :D

Igår började vi att renovera barnrummet, eller ja, spacklat hade vi gjort förut, så igår var det slipning och målning som stod på schemat. Duktiga som vi var så hann vi med att måla två gånger samma dag. Så idag när jag vaknade så var det så fint så :).
vaknade redan vid sju imorse, kan inte sova på nätterna längre utan vaknar minst två gånger. Skönt med lite långledigt i alla fall, kanska ska försöka sova lite. Men känns som jag har lite att göra här hemma också.
I alla fall så satte vi igång direkt på morgonen och tapetsera, det gick jättebra tills vi kom till fönstret, förstörde hur mycket tapet som helst, så ringde förstärkning och då gick det bra :D. Försöker få in bilderna från kameran så jag kan visa er före och efter.
















FÄRDIGT:



Visst blev det fint?

Nu har vi bara ställt in alla bebissaker därinne. Ska väl börja tvätta lite och bygga spjälsäng och sånt i veckan. Men spjälsängen och skötbordet ska bara stå därinne tills han kommer. Då flyttas det upp första tiden. Sen ska det väl upp lite hyllor och sådant. Men ni får se slutresultatet nästa helg skulle jag tro :D.

Nu har vi städat resten av lägenheten, ätit frukost, duschat och klätt på oss. Så vi tar bilen in i bilkön in till MOra. Får se om vi kommer fram innan affärerna stänger :D. hehe. Vasaloppsveckan började igår. Ganska skönt att vara billös veckan som kommer.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback