En riktig mysdag

Klockan 5(!) fick min kära gosse för sig att vakna. Ska inte skriva vad jag kallade honom när jag prata med mamma, hon sa att det är för tidigt för att ge honom öknamn :P. haha. Men jag ville inte gå upp då och jag är envisare, så i med nappen, då låg han i sin säng en halvtimme till. Lyfte över honom till min säng och så myste vi till klockan sex. Det är tur han är så mysig på morgonen och vaknar upp med ett leende, för då glömmer man bort hur trött man är egentligen :P. Han somna om efter han ätit och då sov jag en timme till.
 
Ville inte väcka honom när jag gick upp, så la mig i soffan och kika på tv ett tag. När han väl vaknade igen så fick han ligga i gymmet medan jag bäddade sängarna och gjorde mat åt honom. Är så skönt att han inte måste ha mat direkt han vaknar. Då behöver man inte stressa ihjäl sig.
 
Annars så har vi inte gjort så mycket idag, bara myst på lite. Gick till Ica en vända och hämta mina nya träningsskor, var riktigt mjuka och sköna, så tror jag kanske slipper skavsår denna gång :D.
 
Snygga va? Blev genast sugen på att ut och gå :P.
 
Var meningen att jag skulle ha bakat idag igen, men hade inga ägg och klockan blev så mycket nu på eftermiddagen. Så får baka imorrn istället.
 
Nu har Anton lagt sig i sängen för att sova, vi hade lite mys i soffan först. Älskar när man lipar åt honom, då lipar han tillbaka (om han är på humör) och sen storflinar han. Försöker få med det på kort, men går inte, för så fort man tar fram kameran så försvinner leendet nästan. Fick något kort ikväll på ett litet leende.
 
Så underbart söt :D
 
Han har fått nya sängkläder, de har fått in på HM, så kunde inte låta bli :P
Blev även lite andra kläder åt honom, men de kommer nog imorrn.
Även två nappar, likadana som sängkläderna :P.
Så underbart söt när han sover. Ser så liten ut.
 
Nu ska jag bara sitta i soffan och mysa innan jag ska smyga ut med Solo så han får kissa. Sängen kallar nog ganska tidigt ikväll. Är bara skit på tv, har kollat på OS-brottningen idag, men tyvärr så åkte Henna ur på återkvalet. Imorrn är det Sofia Mattsson och Jenny Fransson, hoppas det går bra för dom :D
 
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback