Rolig dag :)

Idag började jag mitt vick på 50%. Måndagar kommer ju lätt vara skönaste dagen att jobba :P. Jobbar mellan tio och ett då. Tre timmar på en måndag, kan det bli bättre? haha, börjar halv nio resten av dagarna utom torsdag då jag börjar nio. Slutar senast kvart över ett :D. Någon som vill ha mitt schema eller? :P. Men hoppas ju att jag får jobba lite på fritids när någon är sjuk och så :).
Annars så åkte (cyklade rättare sagt då Jocke tog bilen till NOrge) jag hem och gick med Solo när jag slutade. Lade mig i soffan och kikade på glee. Vid fem tog jag tag i maten, åt rester från igår med massa grönsaker.
Tog en promenad med Solo igen och sen gick jag till brottningen. Hillevie kom  och var med idag, jag säger bara såhär: Jag spöar fortfarande henne :D. Men hon var typ rädd för mig, så kunde inte göra nå dumma saker.
När träningen var slut så fick hon skjutsa mig till willys så jag fick handla. Hon fick skjutsa hem mig också :P. Gick med Solo. Och nu sitter jag i soffan med kvällsfikat. Ska snart ta en dusch.

Saknar min älskling redan, men bra att han har jobb i alla fall. Var typ tre månader sen jag sov själv sist :(. Men ska nog gå bra.
Tittar på en bebis i minuten på fyran, kommer börja gråta för det inte är jag som ligger och föder där :(.

-Annelie-

Kommentarer
Anonym säger:

du får väl adoptera :)

2011-03-07 | 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback