Blev inget

Igår blev det inget gjort med mina recept och bakning av bröd :P. Vi fixade och donade lite här hemma innan vi for till Bynn och skulle hämta Solo. Väl där så blev vi kvar någon timme och fikade innan vi rullade hemåt. På vägen hem så for vi ner på Mora och skulle in på OnOff för skojs skull och kolla nu när de gått i konkurs och allting var billigare. vi hade inga planer på att köpa något. Men vi kom därifrån med en tv :D. De sålde dem ju så billigt :P. haha, var 30% på allting i butiken.


Det blev en 50 tums plasma tv :D.
Så nu står våran tjocktv i stökrummet och vi har äntligen fått en plattv :D.
Trodde inte det skulle hända så snart.

Nu idag så vet jag inte vad vi ska göra, kanske åka till Falun eller Borlänge för att lämna in min telefon, den har redan fuckat upp sig, helt sjukt. Fattar inte vad det är med mig och telefoner alltså :(. Så jävla tråkigt.
Men men, ska vi inte åka och lämna in den så blir det att sortera mina recept och kanske baka bröd om vi har allting hemma, blev ju lite fattig igår så att säga.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback