?

Jobbade mellan halv två och halv fem idag. Var ett bra arbetspass, på min favoritskola också :)
på vägen hem från jobbet for jag in på Ica och handlade köttfärs, för idag lagade jag spagetti och köttfärssås. Riktigt gott blev det.
Hann precis äta innan det var dags att byta om och cykla till träningen. Mellan sex och sju tränade jag och Ogge en grupp. Var så många som 16 stycken där idag. Roligt var det.
Efter det så tränade jag själv brottning i stora gruppen. Var ett lagomt arbetspass, så nu är jag mör i kroppen, var ju länge sen jag tränade brottning nu. Men ska bli skönt med träningsvärk imorrn.
Blev ingen promenad med Jennifer idag, utan vi tar det imorrn förmiddag istället, jag börjar ju jobba halv ett och hon elva, så blir bra att göra det på morgonen.
Nu har jag nyss duschat och ätit lite kvällsfika. Så tänkte gå och bädda ner mig i sängen nu.

Saknar min älskling gör jag med, funderar på att åka till Jocke imorrn efter träningen, längtar så mycket efter honom. Men får se, bara tre nätter ifrån honom ju.

-Bara försöka igen, börjar bli less på att försöka..-


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback