Tränat

Efter jag ätit frukost idag, så åkte jag till mamma med mattan och täckena, trodde jag skulle och ta blodprover tjugo över elva, men var tjugo över tio.Så blev ganska stressad när jag stod hos mamma och klockan var tio. Så lämnade Solo hos henne, så for jag vidare till vårdcentralen. Blev klar där vid elva.
For vidare hem till Ronja och hälsade på henne, Ullis var där också, vi fikade och snackade skit. Var riktigt trevligt, länge sen jag träffade dom två. Hoppas det blir oftare :).
När jag åkte därifrån så åkte jag till mamma och hämtade Solo. Funderade samtidigt på vad jag skulle äta till middag, orkade inte laga något, så åkte in på ICA och handlade en sallad och ett kycklingspett. Åkte hem och åt middag. Tänkte skippa träningen helt och hållet, men inte då, bytte om och for till gymmet, har nyss kommit nyduschad och fräsch därifrån.
Ska nu ligga i soffan resten av kvällen, till DHW tänkte jag göra en kopp the och lite kvällsfika :).

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

jag ska till västerås och tävla.. har redan börjat ångra mig :P

2010-10-26 | 20:18:46
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback