090211 - Onsdag -

I morse hade jag stora problem att ta mig upp som vanligt =/.. Är inte bra det här. Men imorrn bitti ska jag upp när klockan ringer. Hoppas jag i alla fall =). Kom i alla fall till jobbet och var dyngtrött där fram till klockan två, for vidare till mamma och hämtade Solo. Sedan hem och skulle fixa alla kläder som ligger på golvet, kom ju aldrig så långt igår. Och ar fortfarande inte gjort de, hamna i soffan och somnade fram tills nu nästan. Fan, fattar inte varför jag är så trött jämt för.. Inte bra det här. Men ska fixa alla kläderna idag i alla fall.

Imorrn kommer Jocke med tv-bordet vi hade när vi bodde ihop, jag ska köpa av honom det så jag kan göra om lite i lägenheten, ska bli skönt att få ut en byrå och in med tv-bort och ett skrivbord. Ska se om det finns ngt mer roligt man kan göra. Men får se vad som görs och inte eftersom jag vill flytta till Mora inom en snar framtid. =)

Nej, orkar inte skriva ngt mera nu.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback